sobota, 31 sierpnia 2013

Very Berry Love!

Serwus!

Dziś...miłość od pierwszego wejrzenia! Idealne krycie, mocna pigmentacja i przepiękne kolory. 
Mowa oczywiście o najnowszej paletce cieni do powiek od Avon - Berry Love.
Choć doszły mnie słuchy, że niestety nie wszystkie paletki z nowej kolekcji mogą poszczycić się dobrym wyglądem nie tylko w kasetce, ale i na powiekach, to ja trafiłam doskonale. Do tego kolory wyglądają praktycznie identycznie jak w katalogu, więc przy wypakowaniu ich z kartonika nie spotyka nas przykra niespodzianka.
Z resztą same zobaczcie jakie są cudne:



W paletce znajdują się cztery ponumerowane cienie. Nie chodzi o to, by udowodnić, że poczwórne oznaczają 4 (słownie: cztery ;-)). Sugerować one mają rozmieszczenie konkretnych kolorów na powiece, co wspaniale obrazuje schemat umieszczony na odwrocie kasetki.
Oczywiście można zasugerować się zdaniem Avonu co do ulokowania koloru na oczach, jednak ja wolałam zdać się na siebie i swoją wizję :-)

Poniżej pokażę Wam jak krok po kroku otrzymać taki oto makijaż:



Zaczynamy :-)
Jak zawsze przygotowujemy twarz do makijażu przez uprzednie użycie kremu dostosowanego do naszego typu skóry.
Po wchłonięciu twarz pokrywamy podkładem, a pod oczy nakładamy korektor rozświetlający i puder transparentny.
Jako bazy pod cienie użyłam żelowej kredki SuperShock z Avonu w odcieniu Golden Fawn, która po roztarciu ma bardzo zbliżony kolor do cienia nr 3 z zestawu cieni Berry Love.


Ruchomą powiekę pokrywamy metalicznym cieniem nr 3, a następnie sięgamy po cień nr 1 i zaznaczamy nim wewnętrzny kącik oka.


Jeżeli macie problem z cieniowaniem poza ruchomą powieką, możecie skorzystać z taśmy klejącej. Zanim przykleicie jej kawałek do delikatnej skóry wokół oczu, przyklejcie ją na dłoni. Klej nieco osłabnie :-)
Na pędzelek do nakładania cieni nabieramy kolor nr 4, wyciągamy go ponad ruchomą powiekę, kierując się ku zewnętrznemu kącikowi oka. Dzięki taśmie kształt będzie idealnie koci :-)


Odklejamy taśmę. Oczywiście można pozostawić taki ostry kształt, można delikatnie rozblendować granicę, ja jednak skorzystałam z delikatnego różowego cienia nr 2 i roztarłam nim powstały trójkąt, by makijaż miał bardziej dzienny charakter.


Ponownie sięgamy po cień nr 4 i malujemy nim linię nad górną linią rzęs.
Dolną powiekę zaznaczamy metalicznym cieniem nr 3. Delikatnie linię dolną rzęs podkreślamy dodatkowo najciemniejszym cieniem z paletki.


Tuszujemy rzęsy czarną maskarą. Podkreślamy brwi. Ja zastosowałam korektor do brwi Eveline Art Scenic w kolorze czarnym.


Twarz delikatnie konturujemy, kości policzkowe podkreślamy jasnym różem. 
W zależności od charakteru makijażu i upodobań, usta malujemy szminką w kolorze fuksji lub neutralnym nudziakiem.


Miałyście już okazję testować nową kolorówkę z Avonu? jak wypadły Wasze kolory i pigmentacja?

Pozdrawiam Was serdecznie!

Kat.


6 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad tą paletką.
    Ostatecznie wzięłam Unrestrained i Stone Taupes:
    http://lakierowo.blogspot.com/2013/08/nowosc-avon-poczworne-cienie.html

    Żeby uzyskać bardzie kryjący efekt konieczna jest baza, albo cierpliwe "wgniatanie" cienia.

    Jeśli ktoś lubi subtelny makijaż będzie zadowolony bez większego zachodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam u Ciebie wczoraj i byłam wielce zaskoczona, że Twoje nie są tak intensywne i mile we współpracy jak moje. Jak widać wielka rewolucja wiele nie zdziałała i nadal paletki cieni różnią się między sobą jakością. Ja tę Berry Love oraz Savage Beauty mogę polecić z czystym sumieniem. A teraz zrobię jeszcze domówienie i skuszę się na Mod Muse lub Emerald Cut. Cały czas się waham ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cienie Urban Skyline i pigmentacja świetna,tyle że nie mogę siebie polubić w perłowych szarościach....jeden z 4 cieni mi tylko w miarę pasuje :)
    Twoja paletka jest bardzo ładna i pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Swoją wysyłasz do zwrotu czy będziesz ją łączyć z jakimiś matami?
      Ubolewam, że w Avonie nie ma pojedynczych cieni i paletek do uzupełniania według swojego widzimisię :(

      Usuń
  4. kolor sliczny :) zamawiam:)pozdr:)

    OdpowiedzUsuń