środa, 30 października 2013

Piaskiem pokryta... O lakierze WOW sand effect od WIBO

WOW sand effect to mój pierwszy piaskowy lakier. Nierówny efekt podobał mi się na zdjęciach, czy na żywo u kogoś, nie byłam jednak przekonana czy będę się dobrze czuła z takim gnieciuchem na paznokciach.
Zachwycona piaskiem Turkoosowej udałam się do Rossmanna w celu nabycia drogą kupna lakieru wibo. Cena niewielka, więc niewiele też ryzykowałam :-)
Brokatowce już lądowały w moim koszyku gdy ujrzałam ten przepiękny ciemnoczerwony lakier z zatopionymi milionami drobinek w odcieniu nr 4. 



Niestety nie wpadłam na to, że kolor i cudne migoczące drobinki znikną pod piaskiem na paznokciach... :-(



By uzyskać efekt piasku lakier należy nałożyć na gołą płytkę paznokcia. Niestety, gdy jest pokryta nawet zwykłą bazą, efekt traci na mocy a piasek jakby wtapia się w lakier tworząc małe dołeczki w powierzchni lakieru.
 
Kryje całkiem przyzwoicie. Jedna warstwa mogłaby wystarczyć, niestety piasku  wtedy jest mało i rozkłada się nierównomiernie. 
Przy drugiej warstwie czerwień zyskuje na głębi, zmieniając się w bordo pokryte "papierem ściernym". 


bez lampy:


z lampą:



Można go pokryć lakierem bezbarwnym wygładzając i nabłyszczając płytkę, wydobywając tym samym te cudne drobinki widoczne w buteleczce (palec serdeczny).

z lampą:


bez lampy:


Jeżeli nie macie problemu z rozdwajającymi się paznokciami, to lakier wytrzyma długo, może delikatnie przecierać się na końcach płytki.

Zmywa się bez problemów, wystarczy na chwilę przyłożyć zwilżony zmywaczem wacik.

Jest jedno ale... Piasek dość szybko się przeciera i staje się bardziej szary, co może wyglądać nie do końca schludnie.

Za 8,5ml lakieru zapłacimy ok. 7 zł


1 komentarz: