czwartek, 21 listopada 2013

Czysta i promienna z peelingiem Lirene

Hej,

ostatnio jestem mocno zabiegana i mam mniej czasu na przyjemności takie jak pisanie postów. Dzisiejszy czekał od kilku dni, zdjęcia też miałam gotowe ale żeby usiąść i całość posklejać...

Tym bardziej nie ma co przedłużać. Dzisiaj moje nowe odkrycie i absolutny hit!
Całkiem przypadkiem wpadłam na ten produkt w Rossmannie, cena była zachęcająca ze względu na promocję, a że poszukiwałam peelingu do twarzy postanowiłam zaryzykować.

Peeling drobnoziarnisty Lirene Dermoprogram mieści się w wygodnej, miękkiej tubce, zamykanej solidną nakrętką.


Lirene Dermoprogram peeling drobnoziarnisty wygładająco-oczyszczający z wyciągiem z cytryny i lilii wodnej

Informacja producenta:
To właściwy kosmetyk dla Ciebie jeśli masz cerę normalną, mieszaną lub suchą, która wymaga głębszego oczyszczenia, wygładzenia i przywrócenia blasku. Peeling doskonale wygładza i odświeża skórę. Skóra odzyskuje promienny i zdrowy wygląd. Peeling odpowiedni dla skóry w każdym wieku.
Zawarte w peelingu drobinki peelingujące skutecznie usuwają martwy naskórek, pozostawiając skórę idealnie czystą i odświeżoną. Wyciągi ze świeżej cytryny i lilii wodnej zmniejszają widoczność śladów po niedoskonałościach oraz odpowiadają za jednolity koloryt skóry. Gliceryna długotrwale nawilża skórę, zapewniając uczucie komfortu bez efektu wysuszenia. Cera jest wyraźnie wygładzona i promienna.

Moja opinia:
Peeling ten jest w formie rzadszego żelu. Zawiera dużą ilość ścierających białych drobinek oraz zdecydowanie mniejszą ilość niebieskich kuleczek.


Dobrze się rozprowadza i zmywa. Peeling doskonale oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Początkowo może powodować wzmożone występowanie krost i pryszczy, ale, przynajmniej w moim przypadku, po kilku użyciach skóra wraca do normy. Czarne kropeczki z okolic nosa znikają!
Zdecydowanie cera staje się bardziej promienna i gładka. Wszelkie zasuszone niedoskonałości schodzą prędzej, a zaczerwienienia spowodowane wystąpieniem "małych przyjaciół" szybciej znikają.
Producent zaleca masowanie skóry peelingiem 2-3 minuty 2 razy w tygodniu. Dla mnie 3 minuty to za wiele, po tym czasie zdarłabym się chyba do kości ;-) Drapie średniomocno i przyjemnie. Stosuję go co drugi dzień. Służy mojej i męskiej twarzy. Nie wysusza i nie ściąga. Świetny i wydajny produkt w przystępnej cenie.

Cena: ok. 16 zł
Ocena: 5/5

Używałyście tego produktu lub pozostałych z serii Lirene Dermoprogram?

P.S. Dziewczyny, najprawdopodobniej w dniach 22-28 listopada w Rossmannie będzie rabat 40% na kolorówkę! :) Udanych łowów i szaf pełnych kosmetycznych dobroci!

Pozdrawiam Was cieplutko

Kat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz